MKVLAND;VIDEOSFRIEND

وبلاگ رسمی سایت MKVLAND;VIDEOSFRIEND

MKVLAND;VIDEOSFRIEND

وبلاگ رسمی سایت MKVLAND;VIDEOSFRIEND

پایان فعالیت سایت


سلام به همه دوستان و همراهان همیشگی سایت MKVLAND ; VIDEOSFRIEND


سال هاست به خاطر علاقه شخصی این سایت را راه اندازی و در تمام شرایط سعی بر حفظ و ارتقاء آن داشتم ، در این سایت لحظات خوب و بدی را تجربه کردم و شاهد حضور و رفتن خیلی از مدیران و کاربران بوده ام و قسمتی جدا نشدنی از زندگی من بوده است ، اما متاسفانه در جایی زندگی میکنیم که انسان ها این حق را ندارند که علاقه خود را آزادانه دنبال کنند و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم . روز 4 شهریورماه با منزل من تماس گرفتن و اعلام داشتند برای پاره ای از توضیحات در خصوص جعل شدن گواهینامه رانندگی باید به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کنم و من روز 7 شهریورماه به دایره مذکور مراجعه کردم و متوجه شدم قصد فقط کشاندن من به این محل بوده است و موضوع در باب فعالیت سایت است و مجبور به شنیدن صحبت هایی از دیدگاه آنها شدم که اصلا مطابق قانون جرایم رایانه ای نیست و سپس ما را در روز 10 شهریورماه به دادگاه منتقل کردند و در این محل قاضی هم که اطلاعی از قوانین جرایم رایانه ای نداشت ما را ملزم به گرفتن مجوزی کرد که اصلا وجود ندارد در این مدت برای رفع فیلتر سایت اقدامات لازم را انجام دادیم اما متاسفانه درخواست ما از جانب سازمان فیلترینگ رد شد که در عکس زیر مشخص است.


حالا ما با کوله باری از بدهی باقی مانده ایم ، 7 روز است که درگاه بانکی سایت تعطیل است و با توجه به تغییر قالب و استخدام برنامه نویس در زمینه های مختلف که حدود 6 میلیون تومان تا کنون هزینه داشته است و ما فرصتی برای استفاده از ثمرات آن نداریم متحمل ضررهای مالی زیادی شده ایم اما چیزی که مهم است آسیب های روحی است که به این خاطر با آن مواجه ایم من معتقدم نه تنها من بلکه بسیاری از کاربران از این امر به شدت ناراحت هستند و خواهند بود و به شخصه هیچ وقت تصور نمی کردم روزی پایان سایت به این شکل فرا برسد و با درک این مسئله خیلی مشکل دارم.

اما تکلیف دوستانی که اکانت تهیه کردند چه خواهد بود دوستانی که بعضا 6 الی 7 ماه از اکانت آنها باقی مانده است ، ما این مسئله را خیلی بررسی کردیم به هیچ عنوان نمی توانیم تمام و کمال حق کاربران را به آنها پرداخت کنیم اما یک سری پیشنهادات برای آنها داریم که در زیر مطرح میکنیم.

سرور های سایت تا تاریخ 24 شهریورماه فعال خواهند بود که هزینه نگهداری سرورهایی که فعال هستند اما درگاه بانکی که بسته است برای ما خیلی سنگین بوده است

دوستانی که از تاریخ 24 شهریور تا پایان اکانتشان بیشتر از 15 روز باقی مانده باشند می توانند با ایمیل سایت تماس بگیرند و با ارئه ایمیل اکانت تهیه شده اقدام به دریافت وجه باقیمانده اکانت خود کنند.

با تشکر مدیریت سایت

نظرات 16 + ارسال نظر
zahedeh دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 14:08


bavaram nemishe,bavaram nemishe.man hadaghal 4sale harruz sito negah mikardam.balaie 300gig donlod dar in modat dashtam shaiad kamtar ia bishtar.hala chekar konam?hosele sitaie digaram nadaram.

shahkar جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 11:40

حقیقتش من هم از سایت شما سریالهایی که دوست داشتم داونلود کردم خیلی هم ممنون اکانت باقیمانده هم فراموش کنید فقط اگر سایت خوبی میشناختید ممنون میشوم معرفی کنید

سلام
ما حدوده شش ساله که این سایت رو داریم و در این مدت فقط حواسمون به سایت خودمون بوده و اطلاعات دقیقی از سایت های دیگه ندارم اما قبل از سایت ما سایت وارز فعالیت میکرد و هنوزم فعالیت میکنه

shahkar جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 11:36

سلام
خسته نباشید
ببخشید ولی من تا وسط بهمن ماه دو تا اکانت دارم
یکی بنام shahkar
دیگری به اسم 2711a26
حیف شد سایت دیگری نمیشناسید که همین کیفیت و قسمتهای جدید سریالها را بروز داشته باشد معرفی کنید
ممنون

سلام
با ایمیل من تماس بگیرید که وجه باقیمانده رو بهتون برگشت بدیم

SIA پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 12:44

با تشکر از زحمات خوبتون من از زمانی که سایت به اسم ویدیوفرندز مشهور بود عضو این سایت شدم، تو این چند وقت از سایت شما استفاده کردم و به عنوان بهترین سایت تخصصی فیلم و سریال می شناختم.

در یک کلام دم همه شما مدیران گرم.

با ویدیوز فرند دوران خوبی داشتیم و شعار و فعالیت ما هم همین اسم بود

Baressi چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 17:53 http://www.sbptarh.ir

سلام.
چه جوری با بقیه کار نداشتن فقط اومدن سراغ شما؟
این همه سایت دانلود فیلم هستش.یعنی میخوان همه رو اینجوری کنن؟

سلام
تمام اطلاعات رو از درگاه بانکی گرفته بودن با توجه به اینکه همه سایت ها درگاه بانکی دارند احتمالا نوبت به اونا هم برسه یا شایدم گرفتار شدن ما از بخت بد ما بوده

سمیرا سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 21:14

با حس همدردی بسیار زیاد و اینکه من عاشق این سایت بودم.یه پیشنهاد که اول خودم انجام میدم و در صورت مقدور بودن برای دیگر دوستان میخاستم بگم که برای همکاری و تشکر به پاس این همه مدت زحمات این دوستان گران قدر. دیگر باقی مبلغ اکانت رو نخواهیم و با آرزوی موفقیت و برگشت این دوستان فعلا از هم خداحافظی‌ کنیم تا ببینیم چی میشه انشاالله.ممنون

Sina دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 15:59


من 32 سال دارم ، فوق لیسانس گرافیک دارم که حتی زیبایی ندارد که در قابی بگنجد ، سرتیفیکیت هایی دارم ار کشورهای مختلف که در خاک وطنم خریداری ندارند ، شغلی دارم که هیچ ربطی به علایقم ندارد و در آمدی دارم که هر روز درجا می زند در حالی که قیمت همه چیز رشدی باور نکردنی دارد و خوب می دانم تا چند صباح دیگر حتی از پس هزینه های اجاره و حقوق کارمندانم نیز برنخواهم آمد ، خودرویی دارم که ارزش پرداختی ام بابتش چندین برابر نقاط دیگر کره ی زمین است و حتی همسایگان افغان آن را به یک سوم قیمت سوار می شوند ...
همسری دارم که کارش شده مدارا .... بله مدارا با من عصبی و درمانده که از زندگی خویش سیر شده و هیچ افق روشنی برای خود نمی بینم ....
حتی به داشتن کودک نمی اندیشم ... چرا ... !؟ چون هرگز نمی خواهم حتی یک روز از زندگی مرا تجربه کند و به این ورطه نابودی و برزخی که در آن گرفتار آمده ایم قدم گذارد .
تنها خوشی من سینما و تلویزیون جهانی بود ... و دانلود و دیدن یک فیلم یا سریالی که دنبال کردنش مرا به دنیای دیگری می برد و در آن ساعت خوش فقط تماشا بود و دیگر افکارم مثل خوره روحم را نمی خوردند ...
با عشقی وصف ناشدنی تبلتم را به دست می گرفتم و در ام کا وی لند به جستجوی علایقم می پرداختم ...
آری چندین سال است که تلویزیون داخلی کشورم را ندیده ام ... حتی یک نظر . چندین سال است که مجبور به دیدن روی افرادی ریا کار و دروغگو نبوده ام ، چندین سال است که به غیر از مسیر منزل تا محل کار روحانی یا برادر ارزشی ندیدم ... خدا را شاکرم چون همین امر قوت قلبی بوده است برای من ...
من بریده ام ... بریده ام از کشوری که برخی از اقلیت بر اکثریت نظرهای پوچشان را تحمیل میکنند ، بریده ام از شنیدن صدای کسانی که دم از پاکی و صداقت می زنند و در خلوت آن کار دیگر می کنند ...
بریده ام از اندک افرادی که دی وی دی های یک دست فروش تهی دست را از او به حکم شرع می گیرند و شب همان دی وی دی ها را بین خود تقسیم و به خانه میبرند ....
از کسانی که فرق الف و ب را تشخیص نمی دهند و از علم و هنر سخن پراکنی می کنند ...
ببخشید دوستای گل ... دلم پر بود .
امیدم موفقیت شماست ... شمایی که 4 سال بعد از ساعت کاری مهمان خانه من بودید . از اکانت من مدت زیادی باقی مانده ، ولی آن را نمی خواهم ... نوش جانتان و خدا به همراهتان . به امید یک روز بی ف . ی . ل . ت . ر .... یک روز بدون آقا بالاسر که بخواهد به زور مرا به بهشت بفرستد

حسن دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 15:46

پول مونده فدا سرت
چند ساله سایتت تو بوکمارکم اولیه

محمد حسن دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 03:40

داداش چقدر بهت گفتم این سریال های دوبله فارسی شبکه های ماهواره ای رو نذار روشون خیلی حساسن

saeed یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 12:21

داش وضعیت همینه دیگه . منم به درد تو دچار شدم یه زمانی . اگه یادت باشه رو سایت خودتم تبلیغ میدادم . مدیر سایت مگزین دی ال ام (magazinedl) . با منم یه جوری تو همین مایه ها برخورد شد . بدی این قضیه اینه که دیگه نمیتونی فعالیت کنی کاملا راه رو میبندن . امیدوارم تو مراحل دیگه زندگیت موفق باشی داش

معین یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 09:23


فقط ناراحتم حرفامم هم تاثیری نداره.مطمئن باشید حق الناس به گردنشونه

Haj.mahdi یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 01:42

به فال نیک بگیر انشاالله خیری توش بوده .

چیزی که آدم رو اذیت میکنه تبعیض و سلایق شخصی عوامل اجرای قانون است

الناز یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 00:45

من هنوز باورم نشده. عاشق سایتتون بودم. بهترین سایت برای دانلود بود.

nima شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 21:03

سلام به تو دوست عزیز واقعا متاسفم که این بلا ها رو سر شما آوردن من از شما تشکر میکنم بابت تمام زحماتت تو این سالها و کاملا درک میکنم سختیش رو برای ما هم جدا شدن از مجموعه شما سخته اما یه چیز رو یادت نره هیچوقت :
منو تو ایرانی هستیم تو خیلی از سختی ها کنار هم بودیم سعی کن راهی برای فعالیتت پیدا کنی مطمئنم تمام کاربران هم پشتت خواهند بود . امیدوارم تو زندگیت موفق باشی ایمیل همه ما ها رو داری اگه روزی برای راه اندازی مجدد راهی دید حاضریم کمکت کنیم . دلمون واسه سایت خیلی تنگ میشه اما مطمئن باش منتظر برگشتت خواهیم بود
موفق باشی

امید شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 15:14

آقا مبلغ باقی مانده فدای سرت
یعنی میگین این سایت دیگه فعال نمیشه؟!؟ خیلی بد شد که!!! خواهشنا یه راهی پیدا کنین

اگر تعهدی ازمون گرفته نمیشد شاید یه راهی میتونستیم پیدا کنیم اما الان زیر ذره بین هستیم

فرهاد شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 13:41

Salam be nazar man ba yek naame jadid va adress e digar be faaliate khod edameh dahid
Az dargah haye vaseteh estefadeh konid
Zood ja nazanid
Khoda ghovat
Ma be shoma aadat darim ma ro tark nakonin ma ham say mikonim chand maahe aval komake maali ham bekonim

سلام
متاسفانه تمام راه ها برای ما بسته است و به خاطر پرونده ای که برامون تشکیل شده هر گونه دور زدن ممکنه بعدها برامون گرون تموم بشه ، سایتی که 6 سال وقت پای اون گذاشتم رو به راحتی از من گرفتن و من هم کاری نمیتونم بکنم من بیشتر از شما بهش عادت کرده بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.